.... အားလံုးအတြက္ မဟုတ္ခဲ့ရင္ေတာင္ တစ္စံုတစ္ရာ တစ္စံုတစ္ေယာက္အတြက္ ေႏြးေထြးတဲ့ ေကာင္းကင္ငယ္ေလး ျဖစ္ပါရေစ ....

Sunday, September 1, 2013

လြဲမွားျခင္း အယူ၀ါဒ

ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာကလည္း တာ၀န္နဲ႔၀တၱရားေတြၾကားထဲက လူတစ္ေယာက္ပါပဲ ... တစ္ခါတစ္ရံမွာ အခ်ိန္မခ်ိန္းပဲဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ သံုးသပ္ခ်က္ေတြ လိုအပ္သလို ခ်မွတ္ရတတ္ပါတယ္ .. အဲ့ညေလးက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူ႔အတြက္ တစ္ကယ္ကိုအေရးၾကီးတဲ့ အေၾကာင္းရာတစ္ခုေပၚလာခဲ့တယ္ ..ကၽြန္ေတာ္ကိုတစ္ဖက္က ဖုန္းနဲ႔ေမးျပိးအေျဖတစ္ခုေတာင္းေနတယ္..ကၽြန္ေတာ္ခဏ၀ိတ္ေပးဆိုျပိး သူနဲ႔တိုင္ပင္ဖို သူ႔ကိုအေရးၾကီးတယ္ခဏေျပာမယ္ဆိုျပီး ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္.. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင့္တေနတဲ့ သူ႔ဆႏၵ သူ႔ဘေဘာ သူသံုးသပ္ခ်က္ေတြ မရခဲ့ဘူး .. ဘာလိုလည္းဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို သူျပန္မေျပာနိုင္ေလာက္ေအာင္ သူအိမ္ကလည္းေရာက္ေနခဲ့တယ္ေလ .. အေၾကာငး္တစ္ခုေၾကာင့္ဆိုတာေတြးမိေပမယ့္ စိတ္ထဲမေကာင္းျဖစ္မိျပီး သူ႔ကိုမက္ေဆဒ့္ခ်န္ခဲ့မိတယ္ .. ျပိးေတာ့  တစ္ဖက္က ေတာင္းဆိုမႈကိုလည္းကၽြန္ေတာ္ ျငင္းဆန္ျပီး အရာအားလံုးကိုကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲ ဘ၀င္မက်စြာနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြလုပ္ခဲ့မိလိုက္တယ္ ... အဲ့လိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ညလည္းအထီးက်န္တဲ့ညေလးတစ္ည ျဖစ္သြားတယ္ .. မၾကာဘူး သူ႔ဆီက ဖုန္းေတြ၀င္လာတယ္ . ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေငးေနမိတယ္ . ျပိးေတာ့ စိတ္ထဲက တိတ္တိတ္ေလးရြတ္ေနမိတယ္ .. ငါဒီဖုန္းကိုကိုင္ရင္ သူငါ့ကိုေမးေတာ့မယ္ . ငါလည္း စိတ္မၾကည္ေတာ့ေအာ္မိေတာ့မယ္ . သူကိုစိတ္ညစ္ေအာင္ထပ္လုပ္မိျပီး သူ ညခ်မ္းေလး ပူေလာင္ေတာ့မယ္ဆိုတာ .. အဲ့ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ မကိုင္ပဲေနလိုက္တယ္. ေဟာ ေရာက္ပါျပီ .. မနက္ခင္းေလး .. သူ႔ဖုန္း၀င္လာတယ္ .. ထင္တဲ့အတိုင္းေမးတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္ မေျပာျပခ်င္ေတာ့ဘူး .. သူစိတ္ညစ္သြားမွာကၽြန္ေတာ္ မၾကည့္ခ်င္ဘူး .. ခက္တာက ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကိုသူနားမလည္ဘူး .. သူထင္တာက တစ္မ်ိဳး .. ကၽြန္ေတာ့္ကိုလည္း စြဲခ်က္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ သူစိတ္ထဲသက္မွတ္ထားတဲ့ ပညက္ခ်က္ေတြေအာက္ ကၽြန္ေတာ္ အလူးအလဲ က်ဆံုးသြားရျပန္တယ္ .. ကေလးလိုလိုေခြးလိုလိုေတာင္ျဖစ္သြားရတဲ့ဘ၀ ... အင္း .. ဘာေျပာေျပာပါ .. သူ ခုစိတ္ညစ္ေနတာ ခဏေနရင္ေပ်ာက္ျပီးေတာ့ တစ္ဘ၀လံုးေအးခ်မ္းေနေတာ့မွာ ကိုေတြးမိရင္း ကၽြန္ေတာ္ ခုရလုိက္တဲ့ စကားလံုးတိုက္စစ္ေတြကို ေကာင္းေကာငး္ၾကီး ရင္ထဲသိမ္းထားလိုက္ေတာ့မယ္ .. ကၽြန္ေတာ့ကို သူ နားလည္ေပးနိုင္ပါေစလို႔ 
ဆုေတာငး္ရင္း
အရားအားလံုးေအးျမျငိမ္းခ်မ္းေနနိုင္ပါေစ ... 

0 မွတ္ခ်က္: